Contact Info / Websites

All 16 art Reviews


Veil Veil

Rated 5 / 5 stars

thats cool



The Apes will Rise Again The Apes will Rise Again

Rated 5 / 5 stars

good shit man everything looks sharp


People find this review helpful!
Rooshie responds:

thanks G. I appreciate you


Link is Probably My Best Friend Link is Probably My Best Friend

Rated 3.5 / 5 stars

why is this on the font page



It's Something It's Something

Rated 4 / 5 stars

so are you a big Jamie Hewlett fan


People find this review helpful!

Darth Jade (Star Wars thing, lol) Darth Jade (Star Wars thing, lol)

Rated 4.5 / 5 stars

you're getting better by the way


Coolkitten13 responds:

Thank you! :D


WildMage WildMage

Rated 5 / 5 stars

nice design



Adventure Lady (ArtTrade) Adventure Lady (ArtTrade)

Rated 5 / 5 stars

alright I am not gonna try and bullshit you and you're 16 so you have enough time to improve ,so lets get start it. your anatomy is all fuck up like the pinkie and index fingers are the same size,your proportions off, you don't really have any line weight, that could be because you might be using a mouse or you're not use to a tablet. I think those are mountains, try to use a picture of actual mountains so you know what they actually look like. so how can you improve look at pros artwork and try to strive for that, do some figures drawing, you can go to pixel loving to practice that shit, you can read Andrew loomis books they help a lot and their free just google it and study anatomy, just keep drawing and improving. here's 5 stars it doesn't mean shit but whatever


People find this review helpful!
Coolkitten13 responds:

...Thanks for your honesty. I am TRYING to improve so...Yeah. But thanks. I just started drawing people three years ago, it'll take some time to master. And yeah, I know, I'm only 16 so in a few more years I will get better. And you should have seen my shit from a few years ago. It looked like kindergarten drawings, man. I didn't look at a picture of mountains beforehand, and this is literally one of the first backgrounds I have tried to make good. And I HAVE been using a tablet the same time I started drawing people... I am acquainted with it. But yes, I have a lot to learn about the program that I am using and the techniques to better my work. And thanks for the resources. And I really appreciate the honesty, man. I hate when people have that high pitched tone and say, "Yeah, thats pretty good!".


T.T.G.F. Page 1: Titans Tower T.T.G.F. Page 1: Titans Tower

Rated 5 / 5 stars

not an single boo yeah, are you fucking kidding me and lols



pew pew pew pew

Rated 5 / 5 stars

nice!



Teen Titans GO Fuck Teen Titans GO Fuck

Rated 3.5 / 5 stars

I miss the old teen titans any ways meh.....oh yeah no dicks wtf, not saying im miss them but still its just anit the same shadman anymore.